Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje (procedura dla klientów detalicznych), Zwrotów od klientów hurtowych nie przyjmujemy

Zwrotów należy dokonywać na adres sklepu stacjonarnego firmy: Alex-Group.EU sp. z o.o. C.H. PTAK" Pasaż Centralny, stoisko nr 5, ul. Rzemieślnicza 35 Rzgów 95-030

Procedura odstąpienia od umowy dla klientów detalicznych

Formularz odstąpienia od umowy należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.

Regulamin sklepu internetowego www.desseo.pl

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż
14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Paczki ze zwracanymi przedmiotami prosimy adresować do:

ALEX-GROUP.EU Sp. z o.o. "C.H. PTAK" Pasaż Centralny, stoisko nr 5, ul. Rzemieślnicza 35 Rzgów 95-030 tel.: +48 604 512 354, kontakt@desseo.pl

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Reklamacje

Wszystkie produkty oferowane na stronie desseo.pl są objęte 2 letnią gwarancją. Reklamowany towar należy przesłać na w/w adres. Do paczki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć dowód zakupu oraz krótki opis uszkodzeń. Należy w nim podać swoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, nr tel.) oraz nr rachunku bankowego na który zostanie zwrócone ewentualna należność. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Państwa w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany do Państwa. Jeśli naprawa bądź wymiana na inny, z jakiegoś powodu nie będzie możliwa zwrócimy Państwu równowartość ceny towaru. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie do Państwa odesłany.

UWAGA: Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania produktu (otarcia, obicia, różnego rodzaju zarysowania i plany oraz przebarwienia)

Pobierz formularz reklamacyjny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium