Hurtownia

Współpraca hurtowa i hurtownia dropshippingowa

Zapraszamy do współpracy właścicieli sklepów oraz sieci handlowych, a także przedsiębiorców z obszaru Unii Europejskiej oraz rynku wschodniego. Współpracujemy obecnie z partnerami z: Polski, Czech, Estonii, Słowacji, Litwy, Łotwy, Białorusi, Węgier, Rumunii, Bułgarii, Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii.

Jesteśmy bezpośrednim importerem najwyższej jakości galanterii skórzanej z Włoch i Francji. Specjalizujemy się w sprzedaży hurtowej.
Nasza oferta obejmuje torebki damskie ze skór naturalnych i ekologicznych, torby bagażowe oraz inne artykuły galanteryjne takie jak: portfele, paski, teczki czy aktówki.

Jeżeli posiadasz sklep internetowy i chcesz wzbogacić swoją ofertę o nowe produkty, utrzymując jednocześnie ponoszone koszty na niskim poziomie, to czekamy również na Ciebie! W celu nawiązania współpracy handlowej z naszą hurtownią on-line należy zarejestrować się w naszym systemie poprzez formularz rejestracyjny.

hurtownia  

Przy rejestracji należy podać:

  • dane firmy (nazwa, adres, NIP)
  • osoba kontaktowa
  • adres e-mail
  • numer telefonu

Dlaczego warto podjąć z nami współpracę?

Po zweryfikowaniu danych otrzymacie Państwo od nas dostęp do panelu hurtowego, umożliwiającego składanie zamówień w cenach hurtowych oraz skorzystanie z indywidualnych rabatów i promocji.

Dropshipping współpraca

Współpracujemy również na zasadach dropshipping'u – korzystnego rozwiązania, które zyskuje obecnie na popularności wśród nowoczesnych przedsiębiorców. Gwarantujemy stały kontakt, szybką wysyłkę i dokładne opakowanie towaru, a przede wszystkim atrakcyjne warunki współpracy.

Twoja współpraca z nami w ramach dropshipping'u to przede wszystkim aktywne pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie oraz przekładanie go na zamówienia, wysyłką których zajmuje się zespół naszej hurtowni dropshippingowej.

Oferujemy dogodne warunki organizacyjne oraz finansowe i doskonałą komunikację na każdym etapie współpracy. Dla Ciebie to również brak konieczności przeznaczania części budżetu na utrzymanie stanów magazynowych. Dodatkowa oszczędność środków i czasu wynika oczywiście z przerzucenia pełnej obsługi zamówień na nas.

Hurtownia dropshipping - najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę nawiązać z Państwem współpracę w modelu Dropshipping?

Odp. W pierwszej kolejności prosimy o zarejestrowanie się na stronie desseo.pl. Po rejestracji prosimy o przesłanie maila na adres kontak@desseo.pl z informacją o chęci przystąpienia do współpracy w modelu dropshipping. Po pozytywnej weryfikacji Państwa NIP’u przydzielimy Państwu status „hurtownik” w naszym sklepie. Od tej pory ceny widoczne w sklepie będą cenami hurtowymi dla Państwa. W odpowiedzi na Państwa maila prześlemy umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych Państwa klientów (RODO) do podpisu oraz plik XML z naszymi produktami potrzebny do integracji z naszą hurtownią.

2. Ile kosztuje nawiązanie współpracy w modelu dropshipping oraz czy wymagane jest podpisanie z Państwem umowy?

Odp. Przystąpienie do współpracy w modelu dropshipping jest całkowicie darmowe. Nie pobieramy żadnych opłat aktywacyjnych. Umową, którą musimy podpisać to umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych (RODO), którą prześlemy do Państwa mailem.

3. Jak mogę zapłacić za zamówienie złożone w Państwa hurtowni?

Odp. Płatności mogą Państwo dokonać tradycyjnym przelewem na wskazany w zamówieniu nr rachunku bankowego bądź za pośrednictwem płatności online - Payu.

4. Jaki jest czas realizacji moich zamówień?

Odp. Zamówienia realizowane/wysyłane są po zaksięgowaniu płatności za dane zamówienie na naszym koncie. Większość zamówień wysyłanych jest tego samego dnia bądź w następnym dniu roboczym.

5. Czy obsługują Państwo wysyłki z odbiorem osobistym, tj. na podstawie mojego listu przewozowego?

Odp. Tak, realizujemy takie zamówienia (DPD, Poczta Polska, Inpost). Etykietę do zamówienia prosimy przesłać na adres mailowy kontakt@desseo.pl

6. Za pomocą jakich firm kurierskich mogę wysłać produkty do moich klientów, korzystając z usług Państwa hurtowni?

Odp. Do wyboru mamy kurier DPD, Inpost Kurier oraz Inpost Paczkomaty.

7. Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe? Jeśli wysyłają Państwo przesyłki pobraniowe to jak są rozliczane i w jakim czasie?

Odp. Tak, obsługujemy wysyłki pobraniowe. W takim przypadku Państwo przesyłacie nam swój list przewozowy, a kwota pobrania wpływa na państwa konto. Realizacja takich zamówień następuje po ich wcześniejszym opłaceniu.

8. Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?

Odp. Szczegółowe koszty dostaw znajdziecie Państwo na naszej stronie w zakładce Czas i koszt dostaw 

9. Jak są wystawiane dokumenty za zrealizowane zamówienia? Czy 1 zamówienie = 1 faktura czy zbiorczo?

Odp. Wystawiamy jedną fakturę zbiorczą na koniec miesiąca. Faktura wysyłana jest do Państwa na podany wcześniej adres mailowy.

10. Do której godziny trzeba złożyć zamówienie, aby jeszcze dziś je Państwo wysłali?

Odp. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12 wysyłane są tego samego dnia.

11. Czy mogę korzystać z Państwa zdjęć i opisów?

Odp. Tak, udostępniamy zdjęcia i opisy w pliku XML

12. Czy przyjmują Państwo zwroty tzw. konsumenckie ale ode mnie jako firmy? W jakim terminie?

Odp. Nasza firma współpracuje z Państwem w modelu B2B i nie przyjmujemy zwrotów od firm.

12. Jak rozpatrywane są ewentualne reklamacje od mojego klienta?

Odp. Reklamowany produkt prosimy przesłać na poniższy adres wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń):

ALEX-GROUP.EU Sp. z o.o.

"C.H. PTAK" HALA C, box 436
ul. Rzemieślnicza 35
Rzgów 95-030

O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Państwa w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany do Państwa. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) zwrócimy Państwu równowartość ceny towaru. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Państwa.

UWAGA: Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania różnego, rodzaju plamy oraz przebarwienia) 

Hurtownia dropshipping - jak to działa?

Dzięki skorzystaniu z tego modelu, sprzedawca ma możliwość wystawienia towaru w swoim sklepie internetowym bez konieczności jego wcześniejszego zakupu – wystarczy, że będzie on dostępny w naszej hurtowni. Wystarczy, że klient złoży konkretne zamówienie w Państwa firmie, dyspozycja zostanie przekazana do naszej hurtowni, a my zajmiemy się jego wysyłką.

Gotowe integracje z naszą hurtownią oferują między innymi:

  • sky-shop.pl
  • sstore.pl
  • x13.pl
  • dropshipper.pl

Dropshipping - krok po kroku

To proste i wygodne – wszystko odbywa się w jasno określony sposób:

1. Klient składa zamówienie w Twoim sklepie internetowym.

Zadaniem Twojej firmy jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i osiągnięcie jak największej liczby zamówień.

2. Zamawiasz określony towar za pośrednictwem strony naszej hurtowni.

Po zalogowaniu się na stronie naszej hurtowni składasz zamówienie na konkretny produkt.

3. Klient Twojego sklepu opłaca zamówienie.

Środki trafiają na Twoje konto, płacisz za złożone zamówienie, a my przystępujemy do jego realizacji.

4. Nasza hurtownia dropshipping kompletuje zamówienie dokonane przez sklep.

Podczas przygotowywania towaru do wysyłki, możliwe jest także wzbogacenie jej o materiały reklamowe Twojej firmy – wystarczy, że zostaną wcześniej dostarczone do hurtowni.

5. Zajmujemy się wysyłką towaru na adres wskazany przez klienta.

Przesyłka dostarczana jest bezpośrednio z hurtowni do lokalizacji podanej przez klienta Twojego sklepu.

Hurtownia Dropshipping oznacza dla Ciebie, że:

- nie inwestujesz w towar, zanim sprzedasz go swoim klientom,

- nie ponosisz kosztów magazynowania, a setki produktów oferowanych przez desseo.pl znajdą się na półkach Twojego e-sklepu,

- obowiązek wysyłki nie spoczywa odtąd na Tobie, ale na naszej hurtowni – podobnie jak obsługa posprzedażowa, czyli ewentualne reklamacje,

- zamówiony towar wysyłamy kurierem oraz Paczkomatami w bezpiecznych paczkach nawet tego samego dnia,

- ceny hurtowe utrzymujesz nawet przypadku pojedynczych zamówień,

- każdego dnia Twój e-sklep i magazyn synchronizujemy z naszym systemem e-commerce,

- przenosząc na naszą hurtownię wszelkie obowiązki związane z wysyłką towaru, oszczędzasz czas na uatrakcyjnianie swojego e-sklepu i możesz odtąd skoncentrować się na najistotniejszych aspektach swojego biznesu.

Już dziś zostań naszym partnerem!

Zastrzegamy sobie prawo nieaktywowania konta bez podania przyczyny. 

Zapraszamy do współpracy!

W przypadku pytań prosimy o kontakt

e-mail: kontakt@desseo.pl lub zadzwoń     +48 575 512 354 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl